TEL. 22 113 98 50
PRACUJEMY W DNI ROBOCZE OD 9.00 DO 17.00

Idea Bank: 95 1950 0001 2006 1394 8092 0006

Odbiorca:
TZ POLAND S.C.
ul. Obornicka 227 bud. E
60-650 Poznań

Tytuł przelewu: Nick z Allegro + Nr aukcji + ewentualnie kolor

Opłacając zamówienie prosimy podać w tytule przelewu numer aukcji oraz swój login z Allegro.

Zalecamy wybór PayU.

Należy pamiętać, iż płatność przelewem tradycyjnym wydłuża czas realizacji zamówienia o 1 dzień roboczy ze względu na dłuższy czas odnotowania płatności.

Zapraszamy do naszego biura

Odbiór osobisty zamówienia jest możliwy w biurze "TakieZakupy"
od poniedziałku do piątku (wyłącznie dni robocze) w godzinach 9-17 pod adresem:

ul. Obornicka 227 bud. E, 60-650 Poznań
(magazyn za galerią Arkada, wjazd przy salonie KIA)

Płatność na miejscu w formie gotówkowej lub przedpłata w formie elektronicznej.

Infolinia - kontakt z obsługą Klienta:
+48 22 113 98 50
Kontakt z obsługą Klienta jest możliwy wyłącznie w godzinach pracy biura: od poniedziałku do piątku (wyłącznie dni robocze) w godzinach od 9:00 do 17:00.

ZAUFANIE DO SPRZEDAJĄCEGO

kupując na aukcjach sklepu "TakieZakupy", kupują Państwo w polskiej legalnie zarejestrowanej działalności, przestrzegającej wszelkie ustawowe prawa i obowiązki. Kupują Państwo u sprawdzonego Partnera, co potwierdza ponad 20 000 pozytywnych komentarzy.

RZETELNOŚĆ OFERT

wszystkie sprzedawane produkty są opisywane dokładnie, zgodnie ze stanem rzeczywistym. Błyskawiczna wysyłka ; towar oferowany w sklepie jest dostępny na miejscu. Wysyłka następuje możliwie najszybciej każdego dnia roboczego.

NISKI KOSZT DOSTAWY

wszystkie ceny przesyłek są odzwierciedleniem realnych kosztów dostawy.

SPRAWNA OBSŁUGA KLIENTA

udostępniamy Klientom możliwość kontaktu telefonicznego oraz mailowego w godzinach pracy sklepu. Staramy się odpowiadać na wszystkie pytania możliwie najszybciej i jak najbardziej rzetelnie.

SPRAWNA OBSŁUGA REKLAMACJI I ZWROTÓW

w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów, postaramy się rozwiązać je natychmiastowo - aby każdy Klient był w pełni usatysfakcjonowany z dokonanej transakcji.

Zamówienie można do nas zwrócić nawet w ciągu 100 dni od otrzymania towaru! Należy tylko pamiętać o kilku aspektach zwrotu.
Przed dokonaniem zwrotu sprawdź, o czym należy pamiętać!

Jak zwrócić przedmiot darmowym zwrotem przy zamówieniu przez Allegro InPost? Sprawdź

Reklamacje dotyczące zamówionych produktów należy zgłaszać bezpośrednio do Sklepu "TakieZakupy" na adres mailowy kontakt@takiezakupy.pl

Przed dokonaniem reklamacji przypominamy, iż uszkodzenia mechaniczne lub zużycie produktów w zakresie normalnego zarządu, nie podlegają reklamacji.
Prosimy o tym pamiętać, a pozwoli to zaoszczędzić czas oraz koszt przesyłek reklamacyjnych.

Czy wystawiamy faktury VAT?

Odp.: Tak. Dane do wystawienia faktury należy podać podczas składania zamówienia lub w mailu po złożeniu zamówienia. Faktury wystawiane są w formie elektronicznej.

W PRZESYŁCE NIE BYŁO PARAGONU?

Odp.: Informujemy, że na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 listopada 2012 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Dz.U 2012 nr 0, poz. 1382), przy prowadzeniu sprzedaży wysyłkowej nie ma obowiązku wystawiania dowodu zakupu w postaci paragonu. Ustawowym dowodem zakupu jest zapis elektroniczny transakcji (płatność, zamówienie itp.).

JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Odp.: Realizacja wysyłki zamówień odbywa się każdego dnia roboczego. Czas przesyłki zależy od wybranej formy przesyłki. Jeśli czas przesyłki jest dla Ciebie ważny - zalecamy wybór najszybszych form przesyłek np. przesyłkę kurierską. Należy pamiętać, iż koszt przesyłki odzwierciedla czas i komfort dostawy. Szczegóły znajdziesz tutaj.

CZY ZAMÓWIENIA SĄ WYSYŁANE ZA GRANICĘ?

Odp.: Przykro nam, jednak nie prowadzimy sprzedaży detalicznej z wysyłką za granicę.


CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ PRZEDMIOT, PONIEWAŻ NIE SPEŁNIA ON MOICH OCZEKIWAŃ?

Odp.: Tak - zgodnie z obowiązującym prawem produkt można zwrócić do 14 dni kalendarzowych, bez podawania przyczyny. Szczegóły sprawdź tutaj. Pamiętaj jednak, iż prawo do zwrotu obowiązuje wyłącznie dla przedmiotów użytych w zakresie normalnego zarządu koniecznego do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

JAK WYGLĄDA PROCEDURA REKLAMACJI?

Odp.: Na początek zalecamy kontakt z obsługą Klienta, aby zgłosić chęć reklamacji. Następnie w zależności od danej sytuacji, pracownicy obsługi poinformują o dalszych czynnościach.

JAK WYBRAĆ KOLOR PRZEDMIOTU?

Odp.: Kolor przedmiotu należy podać w Wiadomości dla sprzedającego podczas składania zamówienia lub w osobnym mailu po złożeniu zamówienia.

GDZIE ZNAJDUJE SIĘ MOJA PRZESYŁKA?

Odp.: Po wysłaniu zamówienia, otrzymasz od nas stronę informacyjną zamówienia, a po nadaniu przesyłki - otrzymasz mail z trackingiem. W przypadku pytań szczegółowych lub problemów z odbiorem, prosimy o kontakt telefoniczny z wybranym przewoźnikiem przy użyciu numeru przesyłki.

ZALEŻY CI NA SZYBKIEJ DOSTAWIE? ZALECAMY WYBÓR PRZESYŁKI KURIERSKIEJ LUB PACZKOMATY 24/7, SĄ TO NAJSZYBSZE FORMY PRZESYŁKI.

Prawidłowo złożone zamówienia (prawidłowy adres, odnotowanie płatności w przypadku przedpłaty, podanie informacji odnośnie modelu lub koloru produktu) są wysyłane możliwie najszybciej zgodnie z poniższą tabelą. W przypadku braku płatności przy wyborze przedpłaty lub braku pełnej informacji na temat zamówionego przedmiotu - wysyłka jest wstrzymywana, a Kupujący jest informowany o takim stanie rzeczy mailowo.

Wszystkie przesyłki są rejestrowane. W przypadku pytań szczegółowych lub problemów z odbiorem, prosimy o kontakt telefoniczny z wybranym przewoźnikiem przy użyciu numeru przesyłki przekazanego po wysłaniu zamówienia. Sprzedający może składać reklamację odnośnie przesyłki po upływie 14 dni kalendarzowych.
Każda przesyłka jest ubezpieczona i odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem, co gwarantuje bezpieczeństwo towaru w trakcie przesyłki.

Sklep internetowy: TakieZakupy_pl
Właściciel: TZ POLAND S.C.

Adres działalności i korespondencyjny:
ul. Obornicka 227 bud. E, 60-650 Poznań
NIP: 9721250594
REGON: 302790043

Konto do wpłat: 95 1950 0001 2006 1394 8092 0006

Prosimy o wystawianie pozytywnych komentarzy po otrzymaniu zamówienia w celu potwierdzenia prawidłowej finalizacji transakcji.
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z otrzymanym zamówieniem, prosimy o natychmiastowy kontakt w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji i rozwiązania zaistniałego problemu.

PŁATNOŚĆ POPRZEZ PAYU (SYSTEM PŁATNOŚCI ALLEGRO) - CZAS ODNOTOWANIA PŁATNOŚCI
TO KILKA CHWIL, CO PRZYSPIESZA WYSYŁKĘ. NIE TRZEBA BYĆ ZAREJESTROWANYM W PAYU I NIE
PONOSI SIĘ ŻADNYCH DODATKOWYCH KOSZTÓW. ZALECAMY
TRADYCYJNY PRZELEW BANKOWY, JEST
TO NAJDŁUŻSZA FORMA PŁATNOŚCI, WYDŁUŻA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
O 1-2 DNI ROBOCZE - SZCZEGÓŁY ZNAJDZIESZ
TUTAJ
PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM - PŁATNOŚCI DOKONASZ GOTÓWKĄ
PRZY ODBIORZE
RATY PAYU
OPIS ZNAJDZIESZ TUTAJ


Oferowany towar znajduje się w magazynie sklepu w Poznaniu, prowadzimy sprzedaż produktów, które posiadamy na stanie. Zapewniamy, iż zamówienia są obsługiwane wyłącznie przez pracowników Sklepu, co przyspiesza realizację i daje pewność wiedzy na temat przedstawionego towaru.


wszystkie produkty są objęte 12-miesięczną gwarancją. Wszystkie przedmioty są zgodne z opisem, nowe i nieużywane, a także oryginalne w przypadku produktów markowych. W przypadku reklamacji, szczegóły znajdziesz tutaj" -> "Wszystkie produkty objęte są 12-miesięczną gwarancją, są zgodne z opisem, nowe oraz nieużywane. Jeśli oferta przedstawia produkt markowy, jest on zawsze w pełni oryginalny.

Wszystkie przedmioty są zgodne z opisem, nowe i nieużywane, a także w 100% oryginalne w przypadku produktów markowych.
Oryginalność produktów można sprawdzić na różne sposoby w zależności od przedmiotu (kody oryginalności, numery seryjne itp.).

Po wysłaniu zamówienia, otrzymasz maila z informacją o wysyłce wraz z numerem przesyłki i linkiem do śledzenia. Dzięki temu jesteś na bieżąco ze statusem
przesyłki i wiesz, kiedy można spodziewać się jej dostawy!

Forma elektroniczna gwarantuje trwałość dokumentu i dostęp do niego w dowolnym momencie, a także pozwala na oszczędność w zużyciu papieru.

Kwestia faktury elektronicznej jest uregulowana przez Ustawę o podpisie elektronicznym, Rozporządzenie Ministerstwa Finansów z dnia 14 lipca 2005 w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej (...), a także Nowe Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej (...).